The Ritual of Amsterdam

Hoi,

wat beter te doen op een regenachtige zondag dan wat ''me time'' te nemen.
Ik kan er zo van genieten mezelf in de watten te leggen met de nieuwste productjes die bovenal heerlijk ruiken.

Ik kan niet ontkennen dat de producten van Rituals tot mijn favorieten behoren en hou dan ook de launch van nieuwe collecties goed in de gaten.
Zo kwam onlangs ook de Rituals of Amsterdam lijn uit.
Jammer genoeg exclusief online verkrijgbaar binnen België.



Ik kocht de set met daarin de douche foam, bodycrème en body mist.
De collectie kwam tot stand binnen een samenwerking met het Rijksmuseum en wordt vooral gekenmerkt door de tekeningen in Delfts Blauw.

Wat de geur betreft, werd er gebruik gemaakt van tulp en japanse Yuzu. De geur op zich is zeer subtiel en tegelijk zeer fris en verkwikkend.
De tulp staat uiteraard bekend als het nationale symbool van Nederland.
Daarnaast werd gekozen voor de Japanse Yuzu, een citrusboom, omdat het sap van deze vrucht bekend staat om zijn verzorgende werking en het rustgevend effect.

Ik ben alvast fan, een zeer frisse geur met een zachte bloemige ondertoon.
De bodycrème vind ik iets vaster van structuur dan de meeste crèmes. Ik zou het eerder als een bodybutter omschrijven, maar smeert gemakkelijk uit.
De geur blijft ook zeer lang hangen, dus ik zou de bodycreme niet gebruiken in combinatie met een ander parfum.

Ik kocht deze set via internet voor €45, er zijn ook nog een aantal andere producten in het gamma die zeker het bekijken waard zijn.

Het is jammer dat de collectie in België exclusief online te verkrijgen is, in de winkels zijn er jammer genoeg geen testsamples voor handen.

Dus ben je in Nederland, ga dan zeker de geur even checken ^^

Liefs,
Marelle.

Reacties

Populaire posts