Balance Me Beauty balm.

Hoi iedereen,

vandaag een productje dat ik zelf nog maar onlangs heb ontdekt.
Zelf had ik eigenlijk nog nooit gehoord van balance me maar ik heb dit merk leren kennen via de Deauty box die ik afgelopen maand heb ontvangen.

Balance Me werd voor het eerst op de markt gebracht in een pop up store in Oxford street Londen en wordt inmiddels in heel wat landen gedistribueerd.
Balance me wil natuurlijke producten ontwikkelen die dag na dag een duidelijk resultaat bieden. Hun producten zijn dan ook zo natuurlijk mogelijk en bevatten geen parabenen, sulfaten, petroleum, siliconen en artificiële kleurstoffen en aroma`s. Perfect dus voor mensen met een gevoelige huid of gevoelig aan allergieën.

Het merk op zich sprak me meteen aan maar de beauty balm in het bijzonder trok mijn aandacht.

De Beauty balm is namelijk een all-round product, je kan het werkelijk voor vanalles gebruiken. Zo kan dit product worden gebruikt als lipbalm, dagcreme, nachtcreme, voetcreme, handcreme. Het heeft een kalmerende werking bij zonnebrand of insectenbeten en hydrateerd de huid.
Ik nam dit product dan ook mee op reis.
Ik raad niet aan om het product als bodylotion of gezichtscreme te gebruiken. Zoals je kan zien op de foto is de structuur van het product vrij vast, en is niet aangenaam om op het gelaat te smeren. Het geeft namelijk een zeer trekkerig gevoel.
Als lipbalsem is dit product perfect te gebruiken, al vind ik het product persoonlijk iets te geparfumeerd om op mijn lippen te smeren.
Ik heb de indruk dat deze balsem wel degelijk een kalmerende werking heeft op de huid, ik had op vakantie vrij veel last van mijn zonneallergie en de jeuk kalmeerde vrij snel na het aanbrengen van dit product.

Het product is via de site van Balance me te verkrijgen voor zo'n 9 pond.
Zou ik het product opnieuw kopen indien het op is?
Waarschijnlijk niet, maar ik vond het in elk geval zeer leuk om dit product te testen.

Test jij ook graag productjes en ontdek je ook graag nieuwe merken, neem dan zeker een kijkje op de site van Deauty. Voor +- 50 euro ontvang je 3 maand na elkaar een box met daarin een mooie verzameling aan luxeproducten. je kan echter ook voor een maandelijks of jaar abonnement kiezen.  

Veel liefs, 
Marelle. 

Reacties

  1. Ik had deze ook in mijn deuatybox. Ik had het nog niet gebruikt maar zal het zeker doen, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts