essence Pac-Man Collection

Hoi,

onlangs vond ik deze super leuke productjes bij Kruidvat en kon niet anders dan deze toppertjes met jullie delen.

Enerzijds omdat het fijne en mooie producten zijn, anderzijds omdat ze zoveel jeugdsentiment bij me oproepen en ongetwijfeld ook jullie terug katapulteren in de tijd.
So lets go back to the 90's met deze super fijne Pac-Man collectie van Essence !!

Ik kocht uit de collectie het oogschaduwpalet, een highlighter en een powderbrush.
Het eyeshadowpalet is, zoals je op onderstaande foto kan zien, een palet met warme herfstkleurtjes, perfect om de donkere dagen mee op te fleuren. Mooi gepigmenteerd en de kleuren blenden zeer mooi in elkaar.
De highlighter is een frisse highlighter met een mooie rosé ondertoon.
Geeft je look meteen dat extraatje en tovert in een handomdraai een mooie glans en uitstraling op je gelaat.
De brush vind ik op zich niet echt speciaal, het is een borstel met zeer zachte haartjes, eerder geschikt om bvb blush aan te brengen.
De handle is een soft touch handle die wel aangenaam in de hand ligt maar verder vind ik hem even goed als de brushes die doorheen het jaar steeds te verkrijgen zijn van het Kruidvat huismerk.

Naast deze producten bestaat de collectie ook nog uit een blush palet, een highlighter met goudkleurige ondertoon, een oogmasker en colour changing lipbalm.

Zoals we Essence kennen, een zeer mooie prijs-kwaliteitsverhouding en opnieuw een leuk hebbedingetje om toe te voegen aan de collectie.

Liefs Marelle.




Reacties

Populaire posts