Biocura handcrème

Hoi,

onder het motto, beauty hoeft niet duur te zijn, houden we ervan ook regelmatig budgetvriendelijke producten te ontdekken en testen.

Deze week kocht ik de handcrèmes van Biocura aan, het huismerk van Aldi.
Ik kocht 3 varianten waarvan 1 hydraterende crème met hyaluronzuur, 1 verzorgende crème met vitamine E en B5 en een extra hydraterende crème voor droge huid.

persoonlijk ben ik wel tevreden over deze crèmes.

De crème voor droge huid heeft een zeer voedende werking, hij is iets vettiger qua structuur dan de andere 2, ruikt lekker en is zeer voedend voor de huid.
Trekt voor het grootste deel in de huid maar er blijft toch een dun vettig laagje achter wat ik zelf niet zo fijn vind.

De andere crèmes zijn iets lichter qua textuur en trekken ook beter in de huid, ze voelen minder vettig aan dan de andere crème dus mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de nourishing en silk handcrèmes.
Indien je echt last hebt van zeer droge handen denk ik dat je beter voor de Lotus Flower Handcrème gaat.

DE lotus Flower handcrème help volgens mij beter gedurende de wintermaanden tegen winterhanden en klovern terwijl de andere crèmes eerder voor een dagdagelijkse voeding en verzorging in aanmerking komen.

De crèmes zijn steeds verkrijgbaar bij Aldi en dit voor €1.49.
Zeker een mooie prijs-kwaliteitsverhouding.

Deze zit vanaf nu standaard in mijn handtas :) 

Liefs, Marelle

Reacties

Populaire posts