Hydrogel Lip Mask - Action

Onlangs shopte ik in de action. Het was al even geleden dat ik de beauty afdeling bezocht. Na wat speuren, vond ik een paar leuke maskers. De action heeft een groot gamma aan verschillende maskers: voor het gezicht, lippen, handen, ogen,...

Ik koos voor een maskertje voor de lippen en de handen. Het lipmasker belooft hydratatie, zachte en volle lippen. Wie wil dat nu niet?


Zelf gebruik ik graag lipstick. Het liefst de matte variant. Hiervoor is het belangrijk dat je lippen goed verzorgd zijn. Als je last hebt van velletjes, dan wordt dit echt geaccentueerd met matte lipsticks. Meestal gebruik ik een lipscrub om de overtollige velletjes te verwijderen. Naast het scrubben, is het ook belangrijk om je lippen te hydrateren. Hiervoor gebruik ik meestal een lipbalsem. 


Ik ben best wel benieuwd naar dit masker en het effect ervan!





De verpakking is netjes en is wel aantrekkelijk. Het nodigt uit om te testen! Op de achterkant staat de gebruiksaanwijze:




Stap 1: maak je lippen schoon -> ik gebruik hiervoor een lipscrub

Stap 2: laat het masker 15-20 minuten intrekken
Stap 3: masseer het resterende serum in 





Het masker voelt niet onaangenaam, maar na 10 minuutjes voelde ik wel een lichte tinteling. Achteraf masseerde ik de rest van het serum in. Persoonlijk merk ik weinig verschil voor en na. Enerzijds wel logisch aangezien dit de eerste keer was. Misschien is er meer resultaat als je het product meermaals gebruikt. Het zorgt inderdaad voor zachte lippen. Het volumineuze effect merk ik echter niet.

Ik vind het altijd leuk om maskertjes te proberen, zeker nieuwe varianten. Dit maskertje zal ik zeker nog eens proberen!



Te koop voor 0,59 euro in de action.

Liefs Marelle 







Reacties

Populaire posts