The Ritual of Karma protecting body oil

Hoi iedereen,

met de zomer in aantocht is het tijd om in vakantiemodus te gaan en volop te genieten van de zon op een fijn terrasje of op het strand.
Een goede bescherming is hierbij natuurlijk super belangrijk maar een zonnecrème vinden die fijn aanvoelt is niet altijd makkelijk.

Ik zelf zoek vooral naar een crème of spray die niet kleverig aanvoelt, niets zo vervelend als kleine stofjes en vliegjes die op je huid blijven kleven na het insmeren !!!
En daarnaast zoek ik een product dat me ook de kans geeft nog een mooi kleurtje op te doen op een verantwoorde manier.

Ik was reeds fan van de Rituals collectie en al helemaal van de Ritual of Karma.
Een heerlijk zomerse geur die je een instant summer feeling geeft.
Hun gamma werd recent uitgebreid met een aantal nieuwe producten waaronder een Protecting body oil met een SPF van 30.


Voor mij persoonlijk een perfecte combinatie van hetgeen ik zocht in een zonnespray.

De SPF geeft een mooie bescherming tegen schadelijke stralen van de zon en de olie stimuleert het bruinproces van de huid.
En dit alles in een handige spray die je makkelijk in je handtas meeneemt.
Dit product is te verkrijgen bij Rituals en op de webshop voor €18,50

Zeker het proberen waard.

Liefs,
Marelle.

Reacties

Populaire posts