Mudmasky : sleep repair renewal nourishing mask

Hoi,

Hier zijn we terug, hopelijk kan iedereen het hoofd wat koel houden in deze warmte ;)

Naast verkoeling is het bij deze temperaturen ook zeer belangrijk je huid goed te verzorgen, zeker je gelaat aangezien dit zeer veel wordt blootgesteld aan direct zonlicht.
Daarom reviewen we deze keer een zeer fijn gelaatsmasker.

Ik vond dit product een tijdje terug in de Nina box die je kon kopen bij de krant.
Het is er al die tijd nog niet van gekomen om het product te reviewen tot nu.

Ik heb deze keer het Mudmasky sleep repair masker getest, dit masker heeft vooral een voedende, hydraterende en herstellende werking.


Ik heb wel al vaker nachtcrèmes of sleepingmasks getest maar wat ik zeer fijn vind bij deze is dat dit masker meteen intrekt.
Na een paar minuutjes voel je dat het product volledig in de huid is getrokken, je kan dus gerust gaan slapen zonder dat de helft van je masker aan je kussens en lakens kleeft.

Daarnaast werkt het de volledige nacht door en werkt het in op 5 punten.
Dit masker herstelt, beschermt, hydrateert, verzacht en bevordert de celvernieuwing.
Na het aanbrengen van het masker ga je gewoon slapen, 's morgens spoel je het masker af met lauw water and you're good to go :)

Na gebruik vond ik mijn huid zeer zacht aanvoelen en na een paar keer te gebruiken vond ik mijn huid er ook zuiverder en gladder uitzien.

Het fijne is dat je dit masker effectief dagelijks mag aanbrengen.

Het product is te verkrijgen via de website van Mudmasky, je betaalt zo een €69 voor een tube van 60ml.

Liefs, Marelle

Reacties

Populaire posts