Colourpop - Dusk 'till Dawn

Vandaag review ik een van mijn favoriete make-up merken. Colourpop!
Colourpop is een zeer betaalbaar merk. Jammer genoeg is het niet bij ons te verkrijgen. Enkel in de USA te koop. Als je iets bestelt, duurt het dan ook even vooraleer het arriveert. 

In December kocht ik het Dusk 'till Dawn setje. Dit is een set van zes super shock shadows. 
De oogschaduw zit verpakt in een magisch lichtblauw/grijs boekje. Als je de kaft opzij doet, verkrijg je net een boekje. Met daarin de zes kleurtjes:
  • New Magic
  • Goodish
  • Stargirl
  • Half Light
  • Babykins
  • Slay Bells

Hieronder de swatches:
  • New Magic
  • Goodish
  • Stargirl


  • Half Light
  • Babykins
  • Slay Bells


Bij mijn bestelling waren twee oogschaduwen kapot. Gelukkig heb ik ze kunnen induwen en kan ik ze dus verder gebruiken. Buiten dat minpuntje, ben ik zeer tevreden over dit setje!
Het bevat vooral veel glitters. Zelf vind ik het leuk om glitteroogschaduw te dragen. Als je echt geen fan bent van glitters, dan zou ik niet voor dit setje gaan. 

Glitters gebruik ik als oogschaduw of om net aan te brengen onder mijn ogen, aan de waterlijn. Dit zorgt voor net dat tikkeltje meer. Mijn oogkleur komt dan ook beter uit.





Liefs Marelle  x

Reacties

Populaire posts