Shoplog Londen januari 2018

Een tijdje terug ben ik, samen met een vriendin, naar Londen geweest. Een dagje sale shoppen! De sale was volop bezig, waardoor wij leuke spulletjes kochten.

Ik was vooral benieuwd naar de nieuwe Too Faced winkel. Zelf ben ik een grote fan van het merk. Een bezoek aan hun winkel was dan ook een must.
Daar kocht ik volgende producten uit de Peaches & Cream lijn


  • Primed and Peachy - €33
  • Peach Mist Mattifying Setting Spray - €33
  • Peach Perfect Foundation - €33
In Oxford Street heb je een mega grote Lush winkel. Ik kocht een lipscrub bubblegum (€5) en een Snow Fairy giftbox (€12). De giftbox was aan -50%, score!


Verder ontdekten wij een super leuk winkeltje, Skinnydip London. Dit is een winkeltje met allerlei accessoires. Héél schattig en zeker een bezoekje waard. Daar kocht ik een hoesje (€14) en een make-up tasje (€14). Valt het op dat peaches hot zijn?



Hoe kon het ook anders dan dat wij de Primark zijn binnengegaan?! In Oxford Street heb je maar liefst twee primarks. Daar kocht ik het bedovertrek van Belle en het Beest (Disney). Ik had al maanden geleden deze gezien op de Instagram van Primark, maar nergens gevonden. Toen ik deze zag, kon ik niet anders dan te  kopen. Ook al betekende dit: de rest van de dag een zware zak meesleuren.


Tot slot kocht ik in de taxfree shop een parfum van Marc Jacobs. Deze was afgeprijsd van 65 naar 41 pond. Een koopje! In België wou ik deze parfum al een tijdje, maar de prijs bij ons is een pak hoger.

Zo, dat waren mijn aankopen van in Londen.
Ben je al eens in Londen geweest?

Dank je om te lezen

Liefs Marelle 

Reacties

Populaire posts