NYX Haul

Hoi hoi

vorig weekend was ik in Gent. Ellen & ik waren naar de Kinepolis. Uiteraard hebben we snel eens door de winkelstraat gewandeld. In de NYX had ik een wenkbrauwpotlood nodig, maar snel had ik meerdere items mee.

Als je voor €30 kocht, kreeg je gratis een contour palette. Het LOVE contours all palette. Het is een veelzijdig palette, onder andere voor je gezicht en ogen. Verder bevat het een grote spiegel. Dit palette lijkt mij ideaal om mee te nemen tijdens tripjes. Zo hoef je niet veel aparte doosjes meesleuren, maar slechts één compact palette.

  • Twee contourkleuren
  • Twee highlighters
  • Negen oogschaduwkleuren
  • Twee wenkbrauwkleurtjes

Ik kocht de concealer 'HD Studio Photogenic' in het kleurtje CW 01. Ik heb nog nooit eerder een concealer van NYX gebruikt, dus ben benieuwd! Vele YouTubers hoor ik vol lof praten over deze concealer.

Verder kocht ik nog een primer spray. Deze heb ik al in een kleinere versie gehad. Ik vond het zeer gemakkelijk om snel even te sprayen en meteen verder te starten met mijn make-up. Zeker als het 's morgens snel moet gaan, is dit mijn go-to primer.

Tot slot kocht ik een 'Precision Brow Pencil' in de kleur 05 Espresso. Aan de ene kant is er een spoelie en aan de andere kant de kleur. 2-in-1 vind ik wel praktisch in gebruik.

Om het gratis palette te krijgen, moest je een bepaald product erbij kopen. Dit was de nieuwste lippie. NYX heeft namelijk een nieuw soort lipstick uitgebracht. Een 'Powder Puff Lippie'. Het bevat een zachte en ronde applicator. Het soort waar je een eindje moet duwen vooraleer het product verschijnt. Het is een lipstick maar eerder een soort mousse die opdroogt als een soort poederachtige dekking. Ik heb nog nooit eerder zo'n product gezien, dus opnieuw ben ik zeer benieuwd!


Zo, dat was een mini-haul van NYX Cosmetics. Ik ben zeer tevreden over de producten die ik heb gekocht. Het is een mix van nieuwe goodies en praktische producten. 


Zou je graag iets in review zien? Laat een reactie na!


Liefs Marelle x






Reacties

Populaire posts