Jeffree star cosmetics - lip bundle NUDE

Hallo iedereen

Vandaag toon ik jullie mijn eerste aankoop van het merk 'Jeffree Star Cosmetics'. Jeffree star is een bekende YouTuber. Hij is gekend voor zijn extravagante looks en soms ook wel uitspraken.

Verder is hij gekend voor de mooie en creatieve producten die hij maakt.

Jeffree Star Cosmetics bestaat reeds drie jaar. Zelf twijfelde ik om iets te kopen net omdat Jeffree star een controverse persoonlijkheid heeft.  Na lang twijfelen kocht ik dan toch mijn eerste item. Ik kocht de NUDE lip bundle. Deze bundel bevat maar liefst de acht populairste liquid lipsticks.





Van links naar rechts:
  • Skin tight
  • Mannequin
  • Celebrity Skin
  • Posh Spice
  • Rose Matter
  • Gemini
  • Leo
  • Androgyny
Van links naar rechts: Celebrity Skin -Mannequin - Skin Tight

Van boven naar onder: Skin Tight - Mannequin - Celebrity Skin


Van links naar rechts: Gemini - Rose Matter - Posh Spice

Androgyny - Leo

De verpakking:
De verpakking vind ik meer dan geslaagd! Het logo van Jeffree Star (ster) staat in het goud op de verpakking. De quote (open here for nudes) vind ik wel een grappige knipoog ;).

Formule:
De applicator is een standaard applicator. Toch vind ik deze iets harder dan andere applicator. Bij sommige kleuren is het aanbrengen iets wat moeilijker. Vooral bij de donkere kleuren is het extra opletten! 

Mijn favorieten zijn: Androgyny - Rose Matter - Gemini - Skin Tight - Mannequin
De andere kleuren vind ik net iets minder passen bij mijn gezicht. 



Hebben jullie al producten  van Jeffree Star Cosmetics?



Te koop voor €55 @ The Make Up Spot

Liefs Marelle



Reacties

Populaire posts