Wet 'N Wild Foundation

Hey iedereen,

meestal lukt het le vrij goed om snel de juiste make-up te vinden.

Ik heb dan ook al een aantal vaste waarden in mijn dagelijks make-up pakket die ik niet meer zou kunnen missen.

De perfecte foundation is echter een zoektocht die bij mij nog steeds niet afgerond is.
Ik heb reeds heel wat merken getest van budget tot high end merken maar heb de perfecte match jammer genoeg nog niet gevonden.

Onlangs ontdekte ik het merk Wet 'N Wild en besloot de foundation aan te kopen.
Op zich zeker een budget-vriendelijk product en recensies bleken ook positief te zijn.



Zelf ben ik ook vrij tevreden over deze foundation. :)

Het enige wat me een beetje stoort is het feit dat de foundation, naar mijn mening, echt geen aangename geur heeft en dat hij nog een hele periode na het aanbrengen kleverig blijft aanvoelen.

Positief aan de foundation is dat hij zeer makkelijk aan te brengen is en een zeer mooie dekking geeft, met een goed settingpoeder blijft hij zelf de volledige dag zitten.
De foundation beschikt ook over een handig spateltje waarmee je makkelijk de juiste hoeveelheid foundation kan doseren. Dit vind ik persoonlijk een voordeel ten opzichte van een duwpomp of een tube waarbij een teveel aan foundation steeds in de vuilnisbak verdwijnt...



Qua prijs kwaliteit zeker een mooi product al blijf ik toch nog even verder zoeken ;)

Hebben jullie tips ?
Wat vinden jullie belangrijk aan een goede foundation ?
Laat het ons zeker even weten !!

Liefs,

Marelle x.

Reacties

Populaire posts