Gingerbread Man - Too Faced Melted Matte

Too Faced heeft opnieuw een supermooie kerstcollectie! Ik kocht een paar spullen van de nieuwe kerstcollectie. Waaronder deze limited edition melted matte, Gingerbread Man.


De verpakking hebben ze een boost gegeven. Op de verpakking staan allerlei kleine gingerbread mannetjes. De liquid lipstick ruikt naar gingerbread koekjes. Het ruikt inderdaad zeer zoet en naar koekjes. De verpakking vind ik het schattigst met de koekjes!


De Melted Mattes hebben een zachte formule. De applicator brengt zeer gemakkelijk aan. Het voelt aan als een lipgloss, maar droogt ultra-matte. Verder prikt de liquid ook niet, vaak is het zo dat sommige liquids na een tijdje prikken. De kleur is rijk en droogt zeer mat. 


Mijn mening:
Na zeven uur was de liquid nog steeds mooi. De kleur bleef mooi, zelfs na eten en drinken.
Ik vind de kleur zeer mooi en passend om te dragen tijdens herfst/winter. Ik vind de liquid zelf zo goed dat ik twijfel om een tweede te kopen! Deze zijn LE, dus niet altijd verkrijgbaar.

Verder vind ik het leuk dat Too Faced uitkomt met een niet klassieke kleur voor kerst. De meeste merken brengen een rode kleur uit. Zelf houd ik ook van rood, maar dit hoeft niet elk jaar zo te zijn ;) 





Liefs Marelle

Te koop @ Sephora France voor €21,50

Reacties

Populaire posts