Urban Decay - Afterglow Highlighter palette

Vandaag review ik het nieuwste highlighter palette van Urban Decay "After Glow". Dit palette is limited edition. Ik had het palette al gezien op instagram. Eerlijk gezegd, sprak het mij niet zozeer aan. Ik dacht dat de kleuren te warm waren voor mijn gezicht.
Het palette bevat vier nieuwe kleuren. Deze kleuren zijn helemaal nieuw en limited edition! Vooraleer ik over de kleuren begin, start ik eerst met de verpakking.

De verpakking vind ik echt TOP! Het doosje voelt zeer zacht aan en bestaat uit hard karton. Verder klikt het deksel dicht met een magneetje. 



Ook Urban Decay is mee met de nieuwste trend namelijk, de metallic trend. Over de verpakking heb ik niks aan te merken! Het holographic design spreekt mij enorm aan.

Vanbinnen heb je een spiegel en vier kleuren:

  • Bliss
  • Peroxide
  • NSFW - not suitable for work
  • Side Piece
Van boven naar onder: Bliss - Peroxide -NSFW - Side Piece

De highlighters hebben een zeer goeie kwaliteit! Ze voelen zeer zacht aan. Verder bevatten ze veel shine. Dit is echt een must voor een highlighter!

De kleuren die ik iets te donker vind voor mezelf kan ik ook gewoon gebruiken als oogschaduw! Zo zie je dat je dit palette niet enkel als highlighter kan gebruiken.


Te koop bij het Ici Paris XL voor €38

Liefs Marelle


















Reacties

Populaire posts