Too Faced - Glitterbomb

Too Faced heeft voor het najaar heel veel nieuwe collecties! Af en toe teasen ze met een paar foto's. Als een echte Too Faced fan, kijk ik echt uit naar hun nieuwe producten. 

Ik hou van hun leuke, schattige verpakkingen. Bovendien zijn de producten ook van een goede kwaliteit. Enigste nadeel is dat ik wel naar Frankrijk moet voor deze productjes. Gelukkig wonen wij niet zo ver van Rijsel.


In dit artikel review ik een van hun nieuwste palettes. Het 'Glitter Bomb' palette.



Online had ik al een paar reviews gelezen, die eerder negatief waren. Ik twijfelde wel om dit palette te kopen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er negatieve reviews zijn en ik toch het palette leuk vond. Dit heb ik al een paar keer gehad met Too Faced. 

Het oogschaduw palette bestaat uit een zwart, rechthoekig karton. Waarbij het woord "Glitter" in vrolijke afzonderlijke glitters staat gespeld. De glitters in de letters zitten er los in en verschuiven, weeral een top verpakking!

Vanbinnen zie je twee grotere kleuren en acht kleinere. Verder is er een lange, smalle spiegel. De witte en zwarte kleur worden gebruikt als basis. Ze zouden de andere kleuren versterken en zorgen voor een beter resultaat. 
Je kan ze ook gebruiken als eyeliner (wel eerst nat maken). 


Hieronder zie je swatches van de verschillende kleuren:


Van links naar rechts:
  • Work it
  • Rosé all day
  • Confetti
  • Fairy Dust
  • Brightening base



Van links naar rechts:
  • Splash
  • Oh, it's on!
  • Glitter goals
  • Hot Damn!
  • Intensifying Base

Zoals je op de foto's ziet, bevatten de kleuren veel glitters! Persoonlijk ben ik fan van dit oogschaduwpalet! Het is een mooie mix van verschillende kleuren. Sommige kleuren zou ikzelf nooit kopen, maar wel leuk om eens uit te proberen.

Het palette kreeg veel commentaar omdat het glitters belooft en vele niet zo tevreden zijn. Zelf vind ik het een goed palet. Als je echt glitters wil, dan koop je beter losse glitters. Deze zijn iets moeilijker aan te brengen, maar zijn wel super shiny. Ik snap wel waarom er kritiek is. Too Faced praat over een glitterbomb palet. Dan schept dit wel hoge verwachtingen...

Deze oogschaduw kan je nog gemakkelijk aanbrengen ondanks de glitters. Als je glitter gebruikt, moet je deze vaak 'duwend' aanbrengen. Eens je erover wrijft heeft dit geen effect. De losse glitters zitten dan echt wel zeer vast geplakt aan het ooglid.

Kortom, ik ben opnieuw aangenaam verrast door Too Faced! Ik kijk al uit naar de feestdagen om met deze kleurtjes te spelen.



Te koop op Sephora France voor €44.90

Liefs Marelle 









Reacties

Populaire posts