L'oréal - Hydra Genius Aloë Water.

Onlangs bracht L'oréal een nieuw product op de markt, namelijk de Hydra Genius Aloë Water. Ik was hier wel benieuwd naar! Omdat ik geen reviews vond, besloot ik om het product te kopen. Wie weet twijfelen jullie of je dit product al dan niet de moeite is.

Hydra Genius Aloë Water

Wat betekent dat nu eigenlijk? Wel, het is een moisturizer die je aanbrengt 's ochtends en 's avonds. Nadat je je gezicht hebt gereinigd, breng je deze aan. 
Verder is het ook ideaal om te gebruiken als een primer voor je make-up! Een moisturizer zorgt ervoor dat je gezicht voldoende gehydrateerd is. 


Hydra Genius bevat twee keer zo veel water als klassieke crèmes. Daardoor wordt ze veel sneller door de huid opgenomen. Het zorgt ook voor een frisse textuur en voelt niet plakkerig of vettig aan. Een ander voordeel van deze structuur: je huid kan veel beter 'ademenen'. Je poriën raken minder snel verstopt en je krijgt minder last van milia (gerstkorrels).


De gel bestaat uit hydralonzuur en aloë vera sap. Hydraloonzuur is een lichaamseigen stof. Het gaat huidveroudering tegen en zorgt voor een intense hydratatie.
Aloë vera is een vetplantje. Dit plantje bevat vele mineralen en zorgt dus opnieuw voor hydratatie. 


Hydra genius ruikt zeer fris! Je hebt maar een pompje nodig voor je hele gezicht. Eens het product uitgesmeerd is, dringt deze meteen in de huid. 


Mijn mening

Zelf test ik nu al een ruimte tijd deze Hydra Genius. Ik ben in ieder geval overtuigd! Hiervoor was mijn huid zeer droog en voelde die stroef aan. Sinds ik deze Hydra Genius Aloë Water gebruik, heb ik zichtbaar een betere huid.
Mijn huid voelt ook beter aan. Verder heb ik ook minder last van mijn make-up die 'afzakt' doorheen de dag. Toen ik alleen mijn dagcrème en primer gebruikte, hield mijn make-up niet zo lang. 

Te koop bij Kruidvat en Di. Er zijn twee varianten: voor een normale tot gemengde huid en van een normale tot droge huid. 
€10,99

Liefs Marelle x






Reacties

Populaire posts