Catrice - Nieuwe herfst- en wintercollectie

Onlangs was er een preview van de nieuwe Catrice producten op de blog. Een tijdje terug kregen wij een Pr-pakketje met een paar producten van de nieuwe Catrice lijn.


VOLUMIZING LIP BALM - €4,59
De verzorgende Lip Balm met shea boter verzekert je van volumineuze lippen en heeft een fijn verkoelend effect.


ULTIMATE MATT LIPSTICK - €3,99
Deze lipsticks met een complete matte finish garanderen een hoge kleurverdeling, intensieve dekking en een fijn gevoel op de lippen. 
Ik kreeg een paarse kleur. Eerlijk gezegd is dit niet meteen een kleurtje dat ik zelf zou kopen. Paars is een mooi, maar een gedurfd kleurtje. 

040 - Dramatic Lilatic 
Toen ik de kleur aanbracht, was ik toch wel tevreden met het resultaat. Paars is echt wel mooi! Het aanbrengen verliep zeer vlot. 
Links: balm Rechts: ultimate lipstick


Iconic Nails - €2,99
Dit is een prachtige herfstkleur. Zelf draag ik graag donkere kleuren tijdens de herfst en winter. 


Zo, dit waren een producten van de nieuwe Catrice lijn. Algemeen vind ik het een leuke, nieuwe lijn van Catrice. Ze hebben echt hun best gedaan en hebben goed ingespeeld op de laatste trends. Vooral de nagellak kan mij bekoren!

Wat hebben jullie gekocht van de nieuwe collectie?



Liefs Marelle x





Dit artikel bevat producten die wij ontvingen ter review



Reacties

Populaire posts