Too Faced X Sweet Peach Glow Kit

Zoals jullie wel weten, hou ik van Too Faced en hun producten. Zeker van hun Sweet Peach collectie. Daarvan heb ik al het palette en een lipgloss


Toen ik op reis was naar Kreta, bezocht ik de Sephora. Daar kocht ik het Sweet Peach Glow kit voor €35. De Glow Kit staat al een tijdje op mijn wishlist, maar €43 (prijs Sephora Frankrijk) vond ik iets te prijzig.

Het palette bestaat uit een highlighter, blush en bronzer. Ik vind dit echt ideaal om mee te nemen. Zo hoef je niet drie producten maar slechts eentje mee te nemen. Het palette bestaat uit poeders. Ze ruiken heerlijk naar perzik.

De kleuren zijn subtiel en bevatten een mooie glans. 

De highlighter is waarschijnlijk mijn favoriet van de drie. De highlighter is subtiel van aard en zorgt eerder voor een gezonde glow dan een extreme highlighter. 

De Blush is opnieuw een peachy kleur. Peachy kleuren zijn zeer zachte kleuren. Ik gebruik liever een peachy blush in plaats van een roze. Vaak heb ik rode wangen en dan is een roze blush niet zo flatterend!

De bronzer is niet al te donker, maar heeft geen koude ondertoon maar wel een warme. Om te contouren is deze kleur misschien iets te warm. Verder is de kleur wel ideaal om je gezicht een gezonde glow te geven!


Algemeen ben ik zeer tevreden over het palette! Het voldoet aan mijn verwachtingen. De poeders zijn goed gepigmenteerd, opbouwbaar en voelen zeer zacht aan.



Te koop bij Sephora


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts