Anastasia Beverly Hills Glow Kit - Sun Dipped

Anastasia Beverly Hills is een Amerikaans merk dat langzamerhand bekendheid krijgt in België. Je kan al een deel van het assortiment kopen bij Planet Parfum. Anastasia is bekend voor de Glow Kits. Er bestaan al een paar Glow Kits. Toen ik onlangs in Rijsel was, kocht ik er eentje bij de Sephora. 


Sun Dipped - Glow Kit
Deze kit bestaat uit vier zeer mooie highlighters. Deze highlighters zijn zeer warm. Sommige highlighters kan je als bronzer gebruiken. De volgende kleuren:

- Bronzed
- Summer
- Moonstone
- Tourmaline



Bronzed en Tourmaline zijn net iets te donker voor mijn huid. Zelf gebruik ik deze als bronzer. Ik breng deze subtiel aan en niet te veel. Anders zorgt dit voor een te groot contrast met mijn lichte kleur.

De highlighters kan je individueel uithalen om ze bijvoorbeeld in een eigen palette te plaatsen. Het palette is op zich simpel. Het bestaat uit karton en bevat geen extra spiegel. Het feit dat de pans zo groot zijn, maakt wel veel goed.



De highlighters zijn echt van topkwaliteit. Ze zijn heel goed gepigmenteerd en bevatten veel glans. Deze highlighters zijn waarschijnlijk de beste die ik heb qua kwaliteit. De kleuren zijn verschillend van elkaar en een voor een prachtig. De highlighters zelf zijn zeer zacht (precies zachte boter!), korrelen niet en blijven een hele dag zorgen voor een mooie glow. 

Als je echt op zoek bent naar een glow die een hele dag blijft, dan is dit een must have in jouw collectie.



Te koop bij sephora.fr voor €47


Liefs Marelle 

Reacties

Populaire posts