The Nordic Skies Limited Edition i-Divine Palette

"Lose yourself in the magic of a dreamy Nordic ocean fused with the iridescence of a glittering twilight sky. Icy shimmers of pastel lilac, green and coral alongside muted taupe and brown hues take you seamlessly from a wash of daytime colour to a smokier night-time look."


Onlangs was ik in de Sephora in Rijsel. Er was een nieuwe Sleek afdeling. Ik ken het merk Sleek al, maar had er nog geen enkel product van. Via Instagram had ik het 'Nordic Skies' palet al gezien. Veel aandacht had ik er niet aan besteed. Tot ik het zag in de Sephora.

De verpakking vind ik niet zo speciaal. Het kartonnen doosje vind ik echt heel speciaal. Het palet heet Nordic Skies. Dit hebben ze ook proberen weer te geven op de verpakking. Het palet is typisch zwart (zoals de andere Sleek make-up paletten). Op de achterkant staat de naam van de LE palet.




De kleuren hebben mij echt verbaasd! Ze zijn veelzijdig en zowel matte als shimmer kleuren. Een paar kleuren zou ik zelf nooit kiezen, maar ik ben toch blij dat ik deze eens in een palette heb. Groen is bijvoorbeeld een kleur dat ik zelf nooit zou kopen, terwijl dit wel past bij mijn oogkleur.
Hieronder vind je de swatches:




Het is mijn eerste Sleek i-divine make-up palette. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit product! De kwaliteit is zeer top! De kleuren zijn zeer leuk om mee te experimenteren. Van een zachte romantische look naar een meer smokey look. De iets fellere kleuren zijn ook ideaal tijdens de zomer.

Heb jij al iets van Sleek?



Gekocht voor €12,50 bij Sephora



Liefs Marelle x



Reacties

Populaire posts