MAC - Fruity Juicy - summercollection 2017

MAC bracht onlangs hun zomercollectie 'Fruity Juicy' uit. In dit artikel toon ik jullie mijn keuzes uit de collectie! Deze collectie is een zeer ruime. Er is voor iedereen wat wils. Je kan onder andere kiezen uit: oogschaduwpalette (3 soorten), lipsticks, lipgloss, make-up borstels, prep + prime fix, lustre drops, bronzing powder, gezichtspoeder en een make-up tasje.


De collectie is op en top zomers! Exotische vruchten en bloemen vormen de basis. Je wordt instant happy van al die kleuren. Ik moet toegeven, voor de verpakking alleen werd ik meteen verliefd!
Ik kocht een lipstick, eye shadow palet en de prep+prime fix. 


Lipstick Love at First Bite - €19,50

Zelf heb ik al een paar lipsticks van MAC. Ik vind de kwaliteit echt geweldig. Love At First Bite is een knalroze kleur. Ik twijfelde even om deze te kopen. Gelukkig kan je de intensiteit van de kleur opbouwen. Zo'n kleurtje is ideaal voor de tijdens de zomer!




Eye Shadow x 6 : Fruit A La La - €43
Een palet met zes Eye Shadow in de oranje en roodachtige tinten van een romantische zonsondergang. Intens gepigmenteerd poeder. Gelijkmatig aan te brengen, makkelijk te blenden. Vochtig of droog te gebruiken. 



Hieronder vind je de swatches van links naar rechts:

  • Glamour night
  • Soleil, so lovely
  • Arriba
  • Carnaval Charm
  • Fuchsia Fury
  • Cocktail Black


Je kan verschillende looks hiermee maken. Je kan voor een subtiele smokey eye kiezen of net iets meer gekleurd met de intensere kleuren. Ik kijk ernaar uit om hiermee te experimenteren!

Prep+Prime Fix+ €19,50

Prep + Prime Fix+ ruikt nu heerlijk naar kokosnoot. De lichte spray op waterbasis zit boordevol vitaminen en mineralen. Het verfrist je huid op een zachte manier. Verder zorgt het voor een optimale hydratatie. Dit kan je ideaal gebruiken om je make-up te fixeren.

Zo dit waren mijn aankopen van de nieuwe zomercollectie. Zijn jullie van plan iets te kopen? Laat gerust een reactie na!

Liefs Marelle x



Reacties

Populaire posts