Rituals - The Ritual of Sakura

"Celebrate each day as a new beginning". Deze mooie quote behoort tot de 'Ritual of Sakura' lijn. Persoonlijk vind ik dat een mooie quote en eentje dat ik telkens probeer te volgen!

"Al eeuwenlang viert men in Japan de jaarlijkse bloei van de Kersenbloesem. De Kersenbloesem, de Sakura, markeert het ontwaken van de natuur en symboliseert dat leven en schoonheid vluchtig zijn en dat je er vol overgave van moet genieten. Geïnspireerd door deze traditie combineert onze The Ritual of Sakura collectie het zoete aroma van Kersenbloesem met de verzorgende eigenschappen van Rijstmelk. Zo ervaar je elke dag als een prachtig nieuw begin."

"Rijstmelk
In heel Azië is rijst het basisvoedsel. Het staat symbool voor overdaad, geluk en vruchtbaarheid. De essence van rijstmelk maakt de huid zacht, soepel en geeft een gezonde gloed."
"KERSENBLOESEM
De fragiele bloesems van de 'sakura' (Japanse kers) worden door Japanse dichters vaak omschreven als 'lente-sneeuw'. In Japan zijn ze een oeroud symbool voor de wedergeboorte van de natuur en puurheid. De delicate geur is heerlijk ontspannend."
Dit mooie setje bevat vier producten.


Rituals of Sakura Douche Foam 
Rituals of Sakura Body Crème 
Rituals of Sakura Bed & Body Mist 
Rituals of Sakura Body Scrub 

Ik vermoed dat een van de meest geliefde producten van Rituals toch de douche foams zijn. Zelf vind ik deze zo fijn om te gebruiken. Ze voelen zeer zacht aan en bevatten natuurlijke ingrediënten. Het schuim is zeer zacht en kan je gemakkelijk verspreiden over je lichaam. De geur is niet té sterk maar subtiel aanwezig.

De scrub gebruik ik het liefst onder de douche. Na een tijdje merk je dat je huid zachter en gladder wordt. De scrub gebruik je het best niet op je gezicht want die is te agressief. Dit product is gemaakt van olie en suiker en voelt niet hard aan. Sommige scrubs bevatten grove  stukjes en dat vind ik niet zo aangenaam.


Deze crème is echt super zacht. Het voelt zeer licht aan en romig. De crème dringt relatief snel in de huid. Dat vind ik wel belangrijk. Vaak heb ik niet zoveel zin om bodybutter aan te brengen, laat staan dat het lang duurt vooraleer ik mijn kleren kan aandoen. Deze bodybutter is echt een favoriet van mij!


Ik had al vaak positieve reacties gehoord over de Bed & Body mist van Rituals, echter had ik er nog geen getest. Je kan deze gebruiken als een body mist op je lichaam of gebruiken op je linnengoed. Ik ben echt benieuwd naar dit product en verlang om het te gebruiken!



Shower Foam -  € 8,50

Body Scrub -  € 19,50
Magic Touch body cream - € 17,50
Bed & Body Mist - 50 ml voor € 16,50




Liefs Marelle x


Reacties

Populaire posts