Catrice ICONails

Een paar weken terug hadden wij al een preview van het nieuwste nagellak assortiment van Catrice.

De innovatieve nagellak formule, verkrijgbaar in 36 prachtige kleuren, verzekert je van een perfecte gel glans en maximale houdbaarheid. De nagellakken, die verrijkt zijn met açai olie, hebben een hoogglans finish door het gebruik van de GLOSS SEAL’RTM technologie. Het nieuwe professionele kwastje maakt aanbrengen eenvoudig en precies.

Wij kregen twee kleurtjes opgestuurd: 09 Vintaged Pink en 02 Bloody Mary On the go. 


De nagellakjes hebben dezelfde verpakking zoals wij gewend zijn van Catrice. Stijlvol en simpel. Bij deze ICONails kan je wel de dop eraf halen (zoals bijvoorbeeld bij Chanel). De textuur gelijkt op die van gelnagellak. Ze is veel dikker of 'romig' van textuur. Het aanbrengen is super gemakkelijk en werkt perfect met het borsteltje!
09 Vintaged Pink - één laagje


Met één laagje heb je meer dan voldoende dekking! De kleurtjes vind ik echt super. Beide kan je dragen voor de lente en de zomer. 

02 Bloody Mary to go - één laagje
 
Catrice belooft dat de nagellak zeven dag volhoudt zonder topcoat. Na twee dagen merkte ik toch wel een chipje van mijn nagels. Op zich is dit vrij normaal bij mij. De meeste nagellakjes kan ik maar een dag (of zelfs nog niet) houden. 
Ik heb wel de topcoat niet gebruikt uit de lijn. Misschien blijft de nagellak dan langer behouden!


Catrice ICONails is te koop vanaf mei te koop bij Kruidvat
Catrice ICONails – €2,99
Catrice ICONails Gel Top Coat – €3,59



Liefs Marelle x






Dit artikel bevat producten die wij ontvingen ter review

Reacties

Populaire posts