SWEET PEACH creamy peach oil lip gloss - Pure Peach

Toen Too Faced de 'Sweet Peach' collectie uitbracht, was ik meteen verliefd! Ik vind de volledige collectie zeer prachtig. De verpakking van Too Faced is zoals gewoonlijk too die for. Uit deze collectie kocht ik al het oogschaduw palette (review lees je hier). 


Too Faced bracht acht kleurtjes uit: Tickle-Me-Peach, Poppin' Peach, Papa Don't Peach, Peach-sicle, Peach, Please!, Peach Tease, Pure Peach en Peach Fuzz

Ik koos voor het kleurtje 'Pure Peach'. Het was moeilijk om te kiezen uit acht kleurtjes! 
De sticker bovenaan is té schattig!

Formule:
De ligloss is gefuseerd met kokosnootolie, perzikextracten en vitamine E. Dit zorgt ervoor dat de lipgloss een zeer lichte en romige textuur heeft. Vaak is het zo dat lipgloss 'sticky' aanvoelt. Deze lipgloss is natuurlijk wel wat plakkerig maar niet dat het mij stoort!


De lipgloss voelt zeer zacht aan, hydrateert en ruikt echt naar perziken! De dekking van de lipgloss is een beetje doorschijnend (wat natuurlijk normaal is bij lipgloss). Ik ben zeer tevreden over dit product! Ik ben een echte fan van Too Faced en van de Sweet Peach collectie. Het liefst zou ik mijn collectie uitbreiden, maar hier wachten we nog even mee ;)

Het enigste minpunt is dat de producten niet in België te verkrijgen zijn... Je kan de producten wel online kopen via sephora.fr.



Ben jij een fan van Too Faced?



Te koop bij Sephora of sephora.fr voor €19,50/stuk


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts