LA Splash Lip Couture

Hey iedereen,

ik keek er echt naar uit om dit artikel te schrijven aangezien ik 1 van mijn favoriete make-up producten even in de kijker kan zetten.

Ik kocht een tijdje terug namelijk een drietal liquid lipsticks uit de LA Splash Lip Couture lijn. Ik ben echt helemaal weg van deze liquids en ze zien er dan nog eens fantastisch mooi uit ook :)

Deze limited edition lijn werd gebaseerd op dia de los muertos. Op elke verpakking komen dan ook steeds de typische skullheads terug.



Ik kocht zelf El Beso, Frida en Los Novios uit de collectie.


Uiteraard zien de liquids er niet alleen prachtig uit wat verpakking betreft. Ook de kleuren zijn super mooi. Stuk voor stuk hebben ze een metalic ondertoon die je glimlach net dat tikkeltje meer geeft.


De Liquids voelen ook zeer aangenaam aan, zijn waterproof en blijven dan ook de hele dag door muurvast zitten.

Ik ben in elk geval super tevreden over deze liquids en LA Splash in het algemeen.

Indien je het merk nog niet kende kan ik de producten zeker aanraden.
De liquids zijn verkrijgbaar via oa Boozyshop.

Er lopen ook regelmatig promoties dus hou deze zeker regelmatig in de gaten !!

Liefs, Marelle 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts