ColourPop x Just Peachy

De laatste tijd ben ik echt verzot op perzikachtige of peachy kleuren. In dit artikel review ik drie liquid lipsticks. Liquid lipsticks zijn lipsticks maar zoals een lipgloss. Ze zijn vloeibaar en gemakkelijk aan te brengen. Ze drogen wel mat uit. Het is dus belangrijk om goed binnen de lippen te blijven want ze zijn moeilijk af te krijgen!

Het setje bestaat uit: screenshot, instigator en speed dial


De kleuren worden door Colourpop zelf omschreven als medium peachy kleuren. Zelf vind ik dit al vrij donkere en warme kleuren. Hieronder zie je de swatches

Van boven naar onder: screenshot, instigator en speed dial
Zoals je ziet op de swatches, zijn de kleuren eerder aan de donkere kant. Tussen de eerste en derde kleur is er weinig verschil. Dit vind ik wel jammer maar toch zijn het drie mooie toevoegingen aan mijn collectie :)

Algemeen ben ik zeer tevreden over deze collectie! De liquid lipsticks blijven lang zitten maar gaan wel af als ik iets drink/eet. Ze trekken wel een beetje in dus is het wel belangrijk dat je lippen niet te droog zijn!


Gekocht voor $15 op Colourpop


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts