Unboxing - Lush - In Your Dreams

Rond Valentijn ben ik samen met mijn vriend naar Maastricht gegaan. Toen ik een Lush zag, was ik meteen blij en wou ik zeker iets van de valentijnscollectie kopen. Het was (zoals gewoonlijk) zeer druk bij Lush. Het was redelijk chaotisch. Iedereen was bezig met ruiken en spulletjes uit te proberen. Zelf had ik (en vooral mijn vriend) geen zin om heel de winkel door te lopen. 


Mijn oog viel op dit schattige pakje:
"Een zoet bad vol luxe rozenblaadjes kwam alleen in je dromen voor... Tot nu. Knijp jezelf zachtjes, want je bent hartstikke wakker. En deze twee geheime aanbidders staan te trappelen om met jou te badderen. Laat je inpakken door dit hartverwarmende cadeau!"

Dit super schattige pakje bevat maar liefst twee producten: de Cupid Bath Bomb en de Unicorn Horn Bubbel Bar.



De Cupid Bath Bomb
"Van wie lig jij ’s nachts wakker? Verwen diegene (of jezelf!) met een kalmerend bad vol rozen, bergamot en zacht viooltjesblad. Laat deze bath bomb in het badwater smelten en je hart smelt vanzelf mee. De lichtzoete geur - waar je spontaan verliefd op wordt - komt van vers frambozensap."

De Unicorn Horn Bubble Bar
"Uit je liefde voor unicorns door je bad te vullen met glimmende, gekleurde bubbels met de geur van lavendel en neroli. Neroli zorgt ervoor dat het serotine-level (geluksstofje!) in je hersenen stijgt. Kun jij lekker blijven dromen van schuimkastelen en mijmeren of eenhoorns nu wel of niet bestaan (natuurlijk bestaan ze). Magisch!"


Ik wou zeker de Unicorn Horn Bubble Bar kopen. Ik had deze al vaak gezien op Instagram en wou het zelf eens proberen. Jammer genoeg kon je het niet meer apart kopen dus een reden meer om het pakje te kopen. Persoonlijk had ik de Unicorn Horn groter verwacht. Op foto's leek het echt een grote hoorn maar in werkelijkheid valt deze echt mee van grootte.



Gekocht voor €12,95 in de Lush (nu nog beschikbaar)


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts