NYX Eye/eyebrow pencil

Voor de kerstperiode had ik een paar potloodjes gekocht. Een zwart oogpotlood is basic en soms mag het wel eens iets meer zijn! Je kan zo'n kleurtje combineren met oogschaduw of simpel gebruiken zonder oogschaduw.







Ik kocht volgende kleurtjes:
  • 935 Lavender glitter
  • 913 Sapphire
  • 906 White
  • 932 Bronze Shimmer
  • 901 Black
  • 928 Velvet
Velvet - Lavender Glitter - Sapphire - Bronze Shimmer - Black - White


Ik ben zeker tevreden over deze potloodjes! Ze zijn betaalbaar en ze hebben een goede kwaliteit. Ze zijn niet te droog en ook niet te vettig. Ik gebruik de potloden met een scherpe punt, zo kan ik het meest precies werken. 
Links: Sapphire - Rechts: Lavender Glitter
In de waterlijn: White
Het witte potloodje gebruik ik de waterlijn. Zo zorg je voor een openere ooglook. Dit kan ik zeker gebruiken omdat ik kleine ogen heb
Links Velvet - Rechts: Bronze Shimmer


Het liefst zie ik Sapphire en Lavender Glitter. Deze twee vallen ook het meest op. De andere twee tinten zijn eerder bruin en vallen minder op. Deze oogpotloden zijn echt leuk om te experimenteren met verschillende kleuren.

Zelf dacht ik nooit een paars potloodje te kopen maar ik ben aangenaam verrast! 


Te koop bij NYX Cosmetics, prijzen van €2 tot €2,50


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts