NYX Cosmetics - Angel Veil Skin Perfecting Primer

Ik wist dat het gebruik van een primer zorgde voor een beter resultaat van je make-up. Toch gebruikte ik deze amper bij mijn dagelijkse make-up. Sinds ik gestart ben met de opleiding basis make-up bij Syntra West, leerde ik het nut van een primer.

Een primer is echt onmisbaar als je make-up aanbrengt. Het is een basislaag die ervoor zorgt dat je make-up langer blijft zitten en zorgt ervoor dat je huid geen make-up opneemt. Als je last heb van puistjes of onzuiverheden dan raad ik aan om zeker een primer te gebruiken!

Ik heb een primer van MAC maar omdat deze nogal prijzig is, kocht ik een goedkopere primer van NYX Cosmetics. Ik koos voor de 'Angel Veil' primer. Voornamelijk omdat deze olie-vrij is. Dit is belangrijk voor als je, net zoals mij, een vettige huid hebt.
'
De primer is wit van kleur en ruikt niet. Dit laatste is goed want dan hebben ze geen parfum bijgevoegd.

"Deze zijdezachte, licht en frisse formule zorgt voor een comfortabele basis op uw huid om uw make-up applicatie te verbeteren. De ongelooflijke formule zorgt voor een gladde huid, die glans minimaliseert en zorgt voor een flawless applicatie. Uw huid zal voelen alsof hij is geraakt door een engel."

Ongeveer de grootte van een erwtje heb je nodig om je hele gezicht te bedekken. De primer dringt snel in de huid en zorgt ervoor dat je huid zeer zacht aanvoelt. Mijn make-up blijft veel langer zitten. Anders heb ik vaak dat mijn huid wat vettig wordt doorheen de dag. Dankzij deze primer blijft mijn gezicht mooi mat!

Ik ben alvast een fan :)


Te koop in NYX Cosmetics voor €15,60

Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts