BENEFIT FEELIN' DANDY LIP AND CHEEK KIT

Ik wil al een tijdje iets kopen van Benefit. Toen ik vorig weekend in de Inno was, kocht ik eindelijk een setje. Ik wou een setje nemen zodat ik verschillende producten kan testen. 

Ik koos voor het 'Dandy Lip & Cheek Kit'. De verpakking bestaat uit een doosje en een hardere kartonnen doos met daarin de producten. De verpakking is groen met hier en daar roze paardebloemen (=dandelion).
Dit setje bevat vier producten. 

Posietint poppy-pink tint kan je gebruiken als een soort blush. Wel opletten bij het aanbrengen. De kleur is zeer intens dus je kan snel te veel aanbrengen. Je kan de Posietint ook gebruiken op je lippen. Dan krijg je mooie lichtroze lippen. De kleur blijft lang aanwezig!

High beam: highlighter
Deze vloeibare highlighter vind ik echt prachtig. Je kan zelf kiezen hoe 'hevig' je deze aanbrengt. Zelf ben ik meer fan van een lichte glans. Deze highlighter gebruik ik het liefst onder mijn wenkbrauw. Dit zorgt voor een liftend effect.

Dandelion: briljante gezichtspoeder
Dit is een lichtroze poeder. De poeder is niet echt zichtbaar maar kan je goed gebruiken bovenop een blush voor wat extra kleur.

Dandelion lipgloss
De kleur vind ik wel mooi. Deze kan je gemakkelijk bij verschillende looks dragen. Ofwel kies je voor een naturelle look of je kan deze combineren met een iets zwaardere ooglook. Jammer genoeg is het wel sticky maar dit is nu eenmaal zo bij een lipgloss :)

Hier zie je de inhoud:

De swatches (van links naar rechts): gezichtspoeder, dandelion lipgloss, high beam en Posietint poppy-pink tint.


Ik verlang ernaar om dit setje te gebruiken! De rosé tinten zorgen voor een frisse look. Ik ben echt blij met deze producten. Het is leuk om verschillende producten te testen zonder meteen de fullsize producten te kopen. Ik vermoed dat ik vooral de highlighter en de Posietint zal gebruiken.



Te koop @ Inno voor €29,15


Liefs Marelle x





Reacties

Populaire posts