Essence - Winter Glow

De laatste LE van Essence 'Winter Glow' kan je nu kopen in het Kruidvat. Zelf kocht ik twee producten: een nagellak en eyeshadow base.



Icy Mat - €1,99

Dit is een rode nagellak die mat droogt. Als ik het nagellak aanbracht zag deze er allesbehalve mat uit. Eens de lak droogt, verschijnt de matte glans. De kleur veranderde meteen! Echt een fantastisch effect. Ik heb nog nooit zo'n lakje gehad. Eens het volledig droog was, zag ik een mooie matte kleur met zilveren glitters. Ik ben heel blij hiermee


Illuminating eyeshadow base - €2,39


Dit product kan je gebruiken als een primer voor je oogschaduw. Dit zorgt ervoor dat je oogschaduw langer blijft. Deze base bevat echt veeeeeel glitters. Voor een echte nude look zou ik deze base niet gebruiken. Ik denk dat dit teveel glitters bevat.


Zoals je ziet (op de foto) zijn er veel glitters! Deze base kan je evengoed gebruiken als highlighter. Voor onder je wenkbrauwenbot en naast de ogen, zo krijg je een ruimere blik.



Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts