Eerste ervaring met Sephora online

Ik wou al een tijdje iets bestellen op de sephora website. De verzendingskosten zijn ongeveer €9. Dit vind ik nogal hoog dus wachtte ik telkens om te bestellen.

Zelf ben ik geabonneerd op de nieuwsbrief van sephora. Toen kreeg ik een mailtje met een korting van 20% op een product naar keuze. Dit was EINDELIJK het moment om het sweet Peach palette van Too Faced te bestellen. Ik wil al meer dan een jaar dit palette. Jammer genoeg is dit niet te koop in België en was het online overal uitverkocht. Na meer dan een jaar wachten, is het terug online te koop.

Het sweet Peach palette is niet het enige dat ik kocht... Ik was tot over mijn oren verliefd op de kerstcollectie van Too Faced. Als kerstcadeautje krijg al het Grand Hotel Café. Op de website stond een ander item uit de collectie nu met 30% korting. Ik kocht The Chocolate Shop voor €30. Dit is echt een koopje! Ik was zo blij toen ik deze korting zag. Ik twijfelde even of ik het zou kopen... Maar het twijfelen duurde niet lang!

Er waren wel niet veel betaalopties. Dit vind ik echt wel een nadeel. Gelukkig kon de VISA van iemand anders gebruiken. Het duurde een vier dagen vooraleer mijn betaling verwerkt was. Erna werd mijn pakketje verstuurd via GLS. Zoals het wel vaker gebeurt, was ik niet thuis toen de pakjesman kwam. Er lag een briefje dat ik mijn pakje vanaf maandag kon ophalen in een GLS punt bij mij in de buurt.

Niet zo leuk dat ik niet meteen mijn pakje kan openen :(


Ik schrok even toen ik mijn pakketje kreeg. Het was een enorme doos. Toen ik de doos opende, zag ik twee aparte verpakkingen: een roze doos en een welbekende Sephora zak.



Dit zat in de roze verpakking:
De zwarte verpakking:

De voordelen van online te bestellen bij Sephora:
  • Je kan make-up kopen die niet verkrijgbaar is in België
  • Niet verplaatsen 
  • Gemakkelijke levering
  • Goed en deftig verpakt
De nadelen:
  • Verzendingskosten zijn wel €9
  • Je kan niet met Bancontact betalen
Algemeen ben ik super tevreden met mijn aankopen! Ik ga zeker nog eens bestellen via Sephora maar dan eerder als er opnieuw promo's zijn. 
Willen jullie een review zien van de producten?


Liefs 
Marelle x

Reacties

  1. Ik wil graag van beide producten een review zien!
    Ik ben gek op toofaced maar heb er nog niks van... bedankt voor artikel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts