Colourpop lippies

Hallo!!

Ik ben zo ongelooflijk blij dat ik deze post eindelijk kan schrijven. Ik wou al zeer lang de producten van colourpop testen, ik kreeg een super mooi pakketje als nieuwjaarscadeau dus een review kon niet uitblijven ^^

In deze review schrijf ik over de liquid lipsticks. Er volgt later nog een review over de oogschaduw en een highlighter :D.

Ik kreeg in totaal 5 liquids. Drie uit de ultra matte lip collectie

  • Time square
  • Notion
  • Wild nothing


Twee uit de Ultra satin lip collectie

  • Wink
  • Screenshot



Normaal ben ik eerder fan van lipsticks maar deze liquids vind ik echt super. Ze zijn aangenaam in gebruik, voelen niet al te trekkerig aan na het aanbrengen en blijven vrij lang zitten. Verder zijn de producten niet super duur en de verschillende collecties bestaan stuk voor stuk uit prachtige kleuren.

De kleur die je aankoopt kan wel wat afwijken van de kleur die je uiteindelijk op je lippen hebt. Meestal vallen de kleuren na het aanbrengen wat donkerder uit maar ik ben in elk geval fan :).

Het enige nadeel is dat de producten van colourpop op dit moment nog niet te verkrijgen zijn in Europa. Je moet dus steeds bestellen via de Amerikaanse site wat de levertijd van een pakketje toch aardig kan doen oplopen. Verder moet je ook steeds rekening houden met het feit dat je het risico loopt op invoerkosten indien je om meer dan 22 dollar producten koopt.

Liefs, 
Marelle

Reacties

Populaire posts