Pro Brush Cleaner - Boozyshop

Ik bestelde onlangs bij Boozyshop. Boven de €30 mag je gratis een cadeautje kiezen. Deze keer kon je ook de 'Pro Brush Cleaner' kiezen. Omdat ik al een tijdje zoiets wou testen, koos ik meteen hiervoor! Ik had keuze tussen een witte, zwarte en roze. Natuurlijk koos ik voor de roze variant.















Hoe werkt het?

  1. Houd je kwast even onder de kraan
  2. Doe vervolgens een beetje brush cleanser of shampoo op de brush cleanser
  3. Dan wrijf je de kwast over de ribbeltjes
  4. Zet de kraan weer open en blijf met de kwast over de brush cleanser wrijven (onder lopend water)
  5. Droog de kwasten goed





Ik vind het een goed middel om alle vuiligheid uit mijn kwasten te krijgen. Vroeger gebruikte ik een bordje. Dit duurde veel langer. Met dit hulpmiddeltje verliep dit véél sneller. Ik ben fan!





Te koop op www.boozyshop.be voor €4,99



Liefs Marelle

Reacties

Populaire posts