New in - Rituals

Rituals is één van mijn favoriete winkels om te bezoeken tijdens de solden. Algemeen zijn er niet veel solden bij Rituals maar toch vind ik altijd wel iets. Ook deze keer was het geen uitzondering!

In totaal kocht ik vier producten. Een kaars, een shampoo, een conditioner en een bodycrème.
De kaars trok meteen mijn aandacht. Ik heb al altijd een kaars willen kopen in de Rituals maar de prijs weerhield mij altijd. Deze kaars is uit (een voor mij onbekende collectie) de 'Sacred Fire' collectie. Ik vermoed dat dit een oude limited editie collectie is. De kaars ruikt zeer kruidig naar patchoeli en cederhout. Een lekkere geur voor tijdens de winter!
Normale prijs €18,50 nu met de solden €12,95.
Ik had een nieuwe shampoo en conditioner nodig. Beide zijn uit de 'Indian Rose & Shikakai' collectie. Ik heb nog nooit haarproducten gebruikt van Rituals dus ben ik wel zeer benieuwd. De shampoo (Brilliant Bliss) en de conditioner (Shikakai Secret) ruiken beide zeer fris en gelijkaardig.  Normaal is het €4 per product maar nu was het -50% dus €2 per product.

Tot slot kocht ik een bodycrème van de collectie 'Oriental Nights'. Dit was de kerstcollectie van vorig jaar. Ik weet dat ik deze toen heel lekker vond. Het is een bodycrème met glitters in verwerkt.  
Normale prijs: €17,50 maar nu €12,25.


Zo, dit waren mijn eerste soldenkoopjes! Weet jij soms nog winkels die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken tijdens de solden? Laat het weten in een comment :)



Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts