Nagellak - Fast dry spray

Als ik mijn nagels wil lakken, begin ik altijd met volle moed! Het lakken verloopt (meestal) vlekkeloos. De problemen starten pas wanneer ik klaar ben met lakken. Het wachten tot mijn nagellak droog is, duurt té lang voor mij. Meestal ben ik zo ongeduldig dat ik meteen terug wil verder doen in plaats van te wachten. 



Toen ik in de Primark dit product kocht, was ik zeer benieuwd om dit te testen!
Ik kocht een spray die ervoor zorgt dat je nagellak snel opdroogt. Binnen de minuut is jouw nagellak droog.

Ten eerste lak je je nagels. Normaal doe ik een basecoat, nagellak en een topcoat aan. Nu heb ik geen topcoat gebruikt omdat de spray een glossy finish bevat. De basecoat droogt snel op dus hiervoor gebruikte ik de spray niet! Na het aanbrengen van twee dunne laagjes nagellak heb ik de spray gebruikt. Je moet van een afstand van 30cm spuiten. Het best leg je een doekje onder je hand. Het spuit nogal breed!


Na een minuutje wachten, voelde ik aan mijn nagellak... Tot mijn teleurstelling was mijn nagellak totaal niet droog. Ik besloot nog even te wachten. Na vijf minuten was mijn nagellak nog steeds niet helemaal droog. Zelfs na tien minuten kon ik mijn nagellak gemakkelijk afvegen.


Jammer genoeg kan dit product mij niet bekoren! Een minuut wachten draaide uit tot tien minuutjes en een afgebrokkelde nagel...  
Misschien werkt het beter met een andere soort/merk nagellak! Daarom zal ik het zeker nog eens proberen.


Te koop in de Primark voor €1.

Heb jij al een product gekocht die nagellak sneller droogt? Laat iets weten :)

Liefs Marelle x


Reacties

Populaire posts