Kruidvat Originals producten

Hey iedereen.

onlangs viel mijn oog op de Kruidvat Originals lijn.
Ik gebruikte reeds producten uit deze lijn maar het viel me op dat de verpakking was vernieuwd dus bekeek ik nog even de volledige lijn.

De producten met Tea Tree extract trokken meteen mijn aandacht. Tea Tree olie heeft namelijk een zeer zuiverende werking op de huid. Ik ben dan ook volledig fan en test deze producten dan ook met veel plezier uit.

Resultaat : een scrub met Tea Tree extracten en een voedend kleimasker.


Het testen van de producten zal moeten wachten tot dit weekend maar ik wou toch reeds even meegeven dat de Kruidvat Originals producten momenteel te koop zijn voor amper 2 euro per product. 

De producten die ik reeds testte zijn zeker aan te raden :) 

Liefs, 

Marelle x.

Reacties

  1. Ik kreeg puisten .. wat moet ik nu doeen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo!

      Oei dat is jammer. Kreeg je puistjes nadat je het product had gebruikt? Wat had je precies gebruikt?

      Groetjes Marelle

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts