Colourpop - Mile high

Colourpop is een Amerikaans merk dat enkel online te verkrijgen is.

Ik volg een paar Amerikaanse bloggers. Vaak had ik in hun video's het merk Colourpop opgemerkt. Ik kende Colourpop totaal niet en was dus zeer benieuwd naar dit merk. Via via ben ik eindelijk aan colourpop producten geraakt. Het is een setje van zes oogschaduwen. Het setje noemt 'Mile High'.




Ik vind de verpakking echt geslaagd van Colourpop. De potjes zijn compact en handig.
De verschillende kleuren:
  • La La
  • Nillionaire
  • Cricket
  • Mittens
  • So Quiche
  • Truth


Hieronder vind je de swatches: 
Van links naar rechts: Mittens - So Quiche - Truth - Cricket - Nillionaire - LA LA


Ik vind deze kleuren echt zo mooi! Het zijn mooie kleuren, pigment is fantastisch en de glitters zijn van een goede kwaliteit.
Je kan de kleuren opbouwen qua intensiteit. Zo kan je kiezen voor een natuurlijke, alledaagse look of voor een meer party look.

Ik ben een echte fan van Colourpop! Stiekem heb ik al een volgende bestelling. Nu is het afwachten tot ik mijn bestelling ontvang.


Te koop op colourpop.com voor $25


Hebben jullie al producten van Colourpop?



Liefs Marelle x






Reacties

Populaire posts