Yves Rocher Brillance shine shampoo

Hallo,

met dit product maakte ik kennis via mijn laatste Deauty box.
Ik heb het over de Brillance Shine shampoo van Yves Rocher.


Deze shampoo is speciaal ontwikkeld om je haar net dat tikkeltje extra glans te geven. 
Op zich merk ik zelf weinig verschil in vergelijking met een andere shampoo. Na gebruik voelt mijn haar zeer zacht aan en zitten er beduidend minder klitten in na het wassen. Maar ik heb niet de indruk dat mijn haar meer glanst na gebruik. 

Ik zou deze shampoo dan ook niet specifiek aanraden als je op zoek ben naar extra glans. Als een gewone shampoo is deze shampoo zeker voldoende!
Mocht je toch overwegen om dit product eens te testen kan je terecht bij Yves Rocher waar deze shampoo verkrijgbaar is voor 5 euro (zonder korting).

Liefs, Marelle 




Reacties

Populaire posts