New in - Londen - Superdrug & Boots

Vorig weekend ben ik naar Londen geweest! Ik vind Londen zo gezellig met de kerstperiode. Alles is zo mooi versierd! Vooral Oxford Street zelf en de winkels nabij Oxford Street zijn echt fantastisch! Het was enorm druk. Iedereen was bezig met Kerstinkopen. Zelf heb ik enkel beautyproducten gekocht. Ik zag het echt niet zitten om kleren te passen. Bij sommige winkels was er zelf een wachtrij tot ver buiten...

Ik ben binnen gegaan in Boots & Superdrug. Ik had al op voorhand een lijstje opgemaakt met wat ik precies wou. Dit heb ik allemaal gekocht:
Bij Boots kocht ik slechts één artikel. In de Boots had je veel mooie producten: veel giftsets, 3 voor 2 acties maar toch ik mij ingehouden! Ik kocht een adventskalender van Yankee Candle.


Ik was te laat om dit jaar een deftige adventskalender te kopen... Ik hoopte dat ik in Londen eentje zou vinden. Deze van Yankee Candle was nu 20 pond (50% korting). Ik twijfelde en liet deze liggen. Na een tijdje twijfelen, heb ik het toch gekocht ;). 

Het meeste kocht ik in Superdrug! Bij sommige merken was er een actie: 3 halen en 2 betalen. Verder kreeg je bij een bepaald aankoopbedrag, gratis een product. 
Als eerste kocht ik een paar producten van Barry M: een basecoat en nagellakje. Hierbij kreeg ik een setje ter waarde van 7 pond.
£3.99 - £2.99


Ik ben best tevreden over het merk Rimmel. In de UK is dit iets goedkoper omdat de producten daar worden gemaakt. Als je 3 producten kocht, moest je maar 2 ervan betalen. 
Ik kocht foundation (tweemaal) en poeder! Met de korting die ik kreeg, betaalde ik ongeveer £18 voor alles.
£8.99 - £4.99



Het aanbod van Make-up Revolution was énorm. Ik had echt moeite om te kiezen want er waren zoveel mooie dingen... Als je voor £10 kocht, kreeg je een setje gratis. Ik kocht wenkbrauwgel en twee concealers.
£6.99 - £1.99


Revoholic lipset

Ik kocht ook volgend setje van MUA. Het is een Christmas editie met vijf matte lipkleuren. Matte kleuren vind ik zeer mooi en ben dan ook zeer benieuwd naar deze! Dit setje kocht ik voor £15.

Tot slot kocht ik nog handgel. Dit was 3 voor £3. Ik was de mijne thuis vergeten en ik vind het altijd handig om hier een voorraad van te hebben.




Zo dit was alles wat ik shopte in Londen. Zijn er bepaalde producten waarvan je een review wil zien? Laat het maar weten :)


Liefs Marelle x


Reacties

Populaire posts