Essence - The Little X-mas Factory

De Kerstmis countdown kan beginnen! Nu Sinterklaas officieel terug naar Spanje is, kunnen de Kerstmis voorbereidingen van start gaan! Bij mij staat de kerstboom al sinds dit weekend uit. Ik vind het zoveel gezelliger, zeker met de korte dagen nu. 

Ook de vele mooie kerstcollecties zijn volop in de winkels aanwezig. Ook van Essence. "The Little X-mas Factory". De producten zien er echt fantastisch uit. Vooral het oogschaduwpalet trok mijn aandacht. Gelukkig lag er nog één exemplaar, alles was al uitverkocht! De limited editions van Essence gaan zo snel de deur uit...

Ik kocht dus het oogschaduwpalette en het contouring palette.

Oogschaduwpalette - 01 North Pole Express Delivery - €3,99


Dit trok meteen mijn aandacht. Ik vind de verpakking zeer mooi. De witte verpakking is klassiek en simpel. 


De vorm van de oogschaduw is echt onwijs leuk! Ze hebben dan ook een reliëf. Ze hebben alle vijf een gloed en voelen zeer zacht aan.


Contouring palet - Elf Yourself! €3,39

Even tijd nemen voor de mooie verpakking, WOW! Het strikje is zo mooi! Het past perfect bij Kerstmis. Ik heb een echt een zwak voor mooie verpakkingen dus moest ik deze wel hebben. Jammer genoeg is het slechts in één kleurtje beschikbaar.
De bronzer ziet er redelijk oranje uit. Als je deze goed kan blenden, valt de kleur echter mee.
De highlighter bevat glitters (dit zie je niet zo goed op de foto). Normaal is het enkel de eerste laag die glitters bevat maar deze keer niet! 

Algemeen ben ik zeer tevreden over deze collectie. Alleen vind ik het echt jammer dat alles zo snel uitverkocht is... Misschien moet Essence er eens aandenken om bepaalde collecties aan te vullen, zeker de populaire.

Wat denk jij?



Nu te koop in het Kruidvat tot einde voorraad!


Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts