Mijn ervaring met 'The Make Up Spot NL'

Onlangs bestelde ik een pakketje bij The Make Up Spot. Dit is een Nederlandse beautywebshop. België is jammer genoeg niet het beste land als je houdt van buitenlandse beauty merken... Gelukkig zijn er wel webshops die hieraan tegemoet komen.

Voor de opleiding, visagiste, die ik volg had ik een paar spulletjes nodig. Zo had ik make-up kwasten nodig. Na lang zoeken en twijfelen koos ik voor een setje van Sigma. Ik had al over dit merk gehoord maar nog niks van gekocht. Maandag heb ik rond 15u45 mijn items besteld. Tegen dinsdagmiddag lag mijn pakketje aan de voordeur. Van de service heb ik totaal geen klachten. 
Ze beloven een verzending tegen de volgende dag indien je voor 16u je bestelling plaatst. Mijn pakketje zag er zo uit:


Alles zat mooi verpakt in een zwarte folie. Dit vind ik zeer goed. Ik hou er echt niet van als mijn producten los in de doos liggen. De kans is dan zeer groot dat er een deukje komt in je product.
Zoals ik al zei kocht ik een kwastenset van Sigma en nog een lipborstel van Real Techniques. Ik verlang om deze kwasten te gebruiken!

Dus al je op zoek bent naar beautyproducten, kijk zeker eens op The Make Up Spot! Je hebt een enorm aanbod. De service is super! Ik ben overtuigd en ga hier zeker opnieuw bestellen.

Zijn jullie benieuwd naar een review van de kwasten?



Liefs Marelle x


Reacties

Populaire posts