Mijn Christmas verlanglijstje

Het is bijna Kerstmis! Hooguit mijn lievelingsfeestdag. Traditioneel een feest waarbij je met geliefden en familie samen zit. Het doet mij ook denken aan gezelligheid, leuke najaarscollecties en veel hebbedingen! Veel merken brengen mooie collecties uit waardoor ik natuurlijk veel keuze heb. Elk jaar maak ik denkbeeldig mijn wishlist. Het leek mij leuk om deze met jullie te delen.

Als eerste mijn meest gewilde item! Jaarlijks brengt Too Faced de meest schattige kerstcollectie uit. Dit jaar is het thema 'Christmas in New York'. Ik zou zeer graag Grand hotel café hebben. Het is een huisje met daarin drie oogschaduw paletten!
Deze kan je jammer genoeg niet kopen in België... Het is wel te koop online bij onder andere sephora.fr voor €44,95. Tot en met 5/12 heb je op één product naar keuze 25% korting! De hele collectie van Too Faced kan ik op mijn wishlist plaatsen maar als ik toch moet kiezen, wordt het deze!


Het volgende op mijn lijstje is eentje van Urban Decay namelijk 'Illuminated Trio'. Dit is een shimmering poeder voor gezicht en lichaam.
Dit kan je kopen online bij Ici Paris Xl of in een van de verkooppunten.

Het volgende is een DVD van Huisdiergeheimen. Deze film wou ik in de bioscoop zien maar het is er nooit van gekomen... Ik heb al gehoord dat deze film hilarisch is. Deze is te koop in het kruidvat voor €14,95.


Het volgende is een echt hebbeding! 

Het is een product van fujifilm. Ik heb al een instax mini. Deze gebruik ik de laatste niet meer omdat ik er per ongeluk water heb op gemorst... Maar deze nieuwe uitvinding van fujifilm is een ideale vervanger! Het is een apparaatje waarmee je instant foto's kan printen die op je smartphone staan. Je gebruikt een app die verbinding maakt met de Fuijifilm Instax Share 2. Het enigste nadeel is het prijskaartje. Te koop voor ongeveer €200.



Zo ik heb een paar zaken van mijn wishlist gedeeld met jullie. Hebben jullie ook wishlist?

Liefs Marelle x








Reacties

Populaire posts