Catrice neo-natured collectie

Hey iedereen,

ik had geen tijd om deze prachtige collectie te reviewen net na de release maar wou jullie dit artikel toch niet onthouden.

Ik kocht vorige maand een aantal producten uit de neo-natured collectie van Catrice.
De producten waren reeds te zien op onze blog maar nu volgen een paar swatches.


Ik heb de 3 lipsticks en de blush gekocht. Ik was in eerste instantie meteen weg van de verpakking. Zoals de naam van de collectie reeds liet vermoeden staat de verpakking zeer dicht bij de natuur. Ook de tinten werden gebaseerd op een aantal typische herfstkleuren. 


Lipstick nummer 03 en 02 (van links naar rechts) liggen eigenlijk zeer dicht bij elkaar met het enige verschil dat de 03 eerder naar het bruine leunt terwijl de 02 eerder een rode ondertoon bezit. De 01 is een mooie, zachte peachy kleur. Perfect voor een doordeweekse make-up look. 

De 4de swatch is een swatch van de blush. Wat ik vooral leuk vind aan deze blush is dat het een zachte maar toch warme, matte kleur is. Hij gaat dan ook het best samen met de 01 lipstick uit de collectie. 

Persoonlijk vind ik dit een zeer mooie collectie en ik ben helemaal fan van de kleuren. Hopelijk jullie ook ^^ 

In sommige kruidvat filialen is deze collectie reeds gepasseerd maar in sommige filialen moet deze nog geplaatst worden! Afhankelijk waar je woont, kan je deze limited edition producten nog steeds kopen!

Liefs, Marelle xx.
  

Reacties

Populaire posts