T.LeClerc - 01 Lin Lipstick

Hoi!

Vandaag nog eens een lipstick review. Onlangs (her)ontdekte ik het merk T. LeClerc. Vroeger had ik een foundation en blush. Toen heb ik het merk een beetje uit het oog verloren. Ik heb het gevoel dat T. LeClerc de laatste tijd veel nieuwe producten heeft ontwikkeld.

In totaal hebben ze 41 lipsticks! Matte Theophiel Lipstick, Satin Lipsticks en Transparent Lipsticks. Ik review eentje uit de laatste categorie namelijk 01 Lin- transparent skin. 

 Het typische aan transparante lipsticks is dat ze zorgen voor een natuurlijke schijn en finish. Het is een bruine lipstick. De laatste tijd trekken deze meer mijn aandacht. Ze zijn iets doorlaatbaar, in die zin dat je ze kan opbouwen. 


Maar eerst de verpakking. Deze vind ik echt heel mooi. Het is een zilveren omhulsel met in de midden het logo van T.LeClerc met erboven en eronder een patroon. Het oogt iets luxueuzer dan andere lipstick brands. De lipstick heeft een subtiele geur maar hier merk je niks van als je het draagt. Verder voelt de lipstick zeer zacht en smeert gemakkelijk uit.
Als je niets eet/drinkt dan kan je gemakkelijk drie uur deze lipstick dragen. Anders geeft deze wel snel af op je glas.

Voordelen:

  • draagbaar kleur
  • zonder parabenen
  • mooie verpakking
  • bevat geen fenoxyethanol
Nadeel:
  • geeft gemakkelijk af als je eet/drinkt




T.LeClerc is te koop bij de apotheek. Voor deze lipstick (3gr)betaalde ik €18,50



Liefs Marelle

Reacties

Populaire posts