Rituals - Sensational Soft Cleanser

De laatste tijd ben ik meer into Rituals. Sinds kort gebruik ik een dag- en nachtcrème van Rituals. Nu was mijn gezichtsreiniger op en had ik een nieuwe nodig. Ik kocht eentje van rituals namelijk, de 'Sensational Soft Cleanser'. Het is een gezichtsreiniger voor de gevoelige huid. Met het weer dat verandert (lees meer regen en wind) heb ik last van een trekkerig gevoel als ik mijn huid reinig. Momenteel gebruik ik al een paar dagen deze reiniger en heb ik nog geen last gehad (joepie!).
Hierboven vermeldde ik al dat het reinigingsgel is voor de gevoelige huid. Het is een zeepvrije gel. Dit klopt inderdaad, als ik de gel op mijn gezicht doe, ruik ik iets kruidig maar helemaal niet fel. De verpakking is basic. Dit vind ik goed want mijn gezicht reinigen moet voor mij efficiënt gaan. De gel zelf voelt zeer dik aan. In het begin vreesde ik dat deze niet fijn zou uitsmeren. Gelukkig was mijn vrees onterecht.
De gel smeert zeer gemakkelijk uit. Je hoeft je gezicht op voorhand niet nat te maken. Je wrijft in draaiende bewegingen de gel in. Naarmate de gel wat kan opwarmen, verandert deze qua structuur. De structuur wordt meer een olie en reinigt je volledige gezicht. Vervolgens spoel je alles af met lauw water.




Ik ben zeer tevreden over dit product! Het past perfect bij mijn huid en het voldoet aan mijn verwachtingen!


Te koop bij Rituals voor €13,50/125ml


Liefs Marelle x





Reacties

Populaire posts