Rituals - The Ritual of Light

Rituals vind ik echt een super winkel. Hun producten vind ik zeer aangenaam. Elke jaar brengt Rituals een winter en een zomercollectie uit. Nu we net afscheid hebben genomen van de zomer, staat de winter voor de deur! Nog niet meteen het winter weer maar wel al de wintercollecties!



De nieuwe collectie noemt 'The Ritual of Light'. Geïnspireerd door eeuwenoude lichtrituelen van over de hele wereld ontwikkelden we The Ritual of Light. Een collectie die u helpt even gas terug te nemen en uw geest tot rust te brengen bij het licht van een flakkerende kaarsvlam, om u te inspireren uw leven te vullen met meer compassie, vriendelijkheid en liefde. Een moment van reflectie, om stil te staan bij wat u voor anderen kunt betekenen en hoe u de wereld een stukje mooier en lichter kunt maken. Schenk in donkere tijden uw licht aan anderen. Want dat licht stelt ze in staat te groeien, zowel fysiek als geestelijk. Uw licht verlicht de wereld.

De verfrissende eigenschappen van Zoete Sinaasappel en het verfijnde aroma van Kaneel zorgen voor een heerlijk geniet moment. Zelf ben ik niet gek op citrusgeuren. Sinaasappel geur is ook niet voor mij weggelegd. Wel ben ik een fan van kaneel. De geur van sinaasappel is gelukkig niet overheersend bij deze producten! Het ruikt zeer subtiel. De kaneel is ook niet sterk aanwezig. Het is net of de kaneel en sinaasappel in een perfecte harmonie zijn met elkaar, echt top! Ik kocht de shower foam voor €8,50. Ik vind wel dat de schuim een andere textuur heeft dan andere shower foams. Het is precies dunner en zachter. Je kan het veel gemakkelijker open wrijven.


Je kan onder andere nog volgende producten kopen uit de lijn: bodycrème, lichaamsscrub, badschuim, geurstokjes, geurkaars (gewone grootte en XL-vorm) en theezakjes.


De nieuwe limited edition collectie is nu te koop in de winkels of online.



Liefs Marelle x

Reacties

Populaire posts