Maybelline - Vivid Matte Liquid

Zelf ben ik verzot op matte lipsticks! Ik twijfelde al een tijdje om eens een matte vloeibare lipstick te testen. Er zijn al veel merken die matte lipsticks in hun gamma hebben. Ik kocht er twee van Maybelline, de Vivid Matte Liquid. In totaal zijn er negen kleuren. Ik kocht Nude Flush en Nude Thrill.
Maybelline belooft: 

  • Een rijke formule met pure en matte pigmenten
  • Zorgt voor een intense kleur
  • Unieke dekking met zachte dekking


Nude Thrill


Nude Flush


De liquids voelen zeer zacht aan. Ze verdelen gemakkelijk en blijven mooi zitten. De kleuren in de liquids komen overeen met de werkelijke kleuren. 

Ik ben best tevreden over deze matte liquids van Maybelline. Ze zijn niet zoals andere matte lipsticks. Ze voelen zeer zacht aan en drogen mijn lippen niet uit. Vaak drogen matte lipsticks je lippen uit en brokkelen ze af. Tot slot geeft Maybelline een paar tips zodat je optimaal kan genieten van je liquide:

  • Stap 1 : Om jouw Vivid Matte kleur perfect aan te brengen begin je in het midden van de bovenlip.
  • Stap 2 : Werk vervolgens naar de uiteinden toe terwijl je de lipcontouren volgt.
  • Stap 3 : Hul vervolgens ook je onderlip in Vivid Matte Liquid.


De Vivid Liquids zijn te koop in het Kruidvat voor €6,99/stuk


Liefs Marelle x





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts