Ethiopian Honey Deep Nourishing Mask - The Body Shop

Onlangs kon je op de blog een review vinden over het Himalayan Charcoal mask van The Body Shop. Nu volgt een review van een ander nieuw masker namelijk het Ethiopian Honey Deep Nourishing Mask.
Dit masker bevat honing afkomstig uit Ethiopië, verrijkt met voedingsstoffen die een vermoeide huid verzorgen en prikkelen. Het masker bevat ook maroela-olie uit Namibië dit herstelt en verbetert de veerkracht van de huid. Tot slot bevat het olijfolie uit Italië, rijk aan omega 9 dat uitdroging voorkomt van de huid. Al deze ingrediënten zijn zeer voedend voor de huid. Dit masker is doorzichtig en smelt als je het aanbrengt. 

Je kan het heel gemakkelijk over je huid verdelen. Normaal verwacht ik dat een masker tintelt (soms pijnlijk) maar met dit masker was het niet zo. Het voelde aangenaam en lichtjes warm aan. Na 10-15 minuutjes was je het masker af met warm water. Achteraf voelde mijn huid zacht aan. Of mijn huid nu meer gevoed is, betwijfel ik. Ik denk dat dit masker wel zijn effect heeft maar dat je deze dan meer moet gebruiken.

Tot slot som ik de voor- en nadelen op:
Voordelen:
  • 100% vegetarisch
  • bevat geen parabenen, paraffine, siliconen of minerale oliën
  • ruikt lekker
  • gemaakt uit fair trade producten
  • brengt gemakkelijk aan

Nadelen:
  • is wel prijzig: €26,67/100ml

Te koop in de winkels van The Body Shop of online


Liefs Marelle 






Reacties

Populaire posts