Essence Me & My Umbrella

Sinds deze week kan je de nieuwe LE van Essence kopen in het Kruidvat. Zoals gewoonlijk gaan deze collecties snel de deur uit...

Ik wou zeer graag beide lipsticks en de mini contouring set. Maar helaas bijna alles was al weg! Ik kon wel nog één lipstick, een blush en nail stencils kopen.

Me & My Umbrella Matt Lipstick - 01 Crazy Autumn love - €2,59

Dit is een lipstick die ik normaal niet zou kopen. Het is een bordeaux kleur. Dit kleur vind ik redelijk heftig voor mezelf maar is zeker draagbaar! Ik ben gewend om eerder nude kleuren te dragen. De verpakking van de lipstick vind ik leuk. Het bestaat uit een zachte stof. Het omhulsel heeft dezelfde kleur als de lipstick, bordeaux dus. Er staan ook blaadjes, regendruppels en paraplu's afgebeeld. Deze afbeeldingen zorgen net voor dat tikkeltje meer!
Hier zie je een swatch van de kleur. Ik vind het echt mooi! Het is een echte herfstkleur. Ik hoop dat ik deze durf te dragen ;). Tot slot ruikt de lipstick naar zwarte besjes.



You can stand under my umbrella 01 - blush - €3,39
 

Deze blush zit verpakt in een schattig doosje! Een foto zegt meer dan 1000 woorden dus laat ik de foto spreken! De schattige verpakking trok meteen mijn aandacht maar de binnenkant overhaalde mij om deze blush te kopen. Ik vind dit gewoon geweldig! Dit moet wel de schattigste blush zijn die ik heb. Het is een lichte blush die zorgt voor een natuurlijke kleur.


Nail Stencils - €1,99
 

Tot slot kocht ik deze nail stencils. Het zijn nagelstickers die je moet aanbrengen en vervolgens met een ander kleurtje moet overgaan. Dit heb ik nog nooit eerder gekocht dus hier ben ik zeer benieuwd naar!


Heb jij iets kunnen scoren van deze LE?


Liefs Marelle x





Reacties

Populaire posts